Kereskedelem

 

 

GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉSSEL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

 

Garanciával kapcsolatos kérdések és válaszok:

  1. Hol van a központi szerviz?
  2. Mi a központi szerviz nyitva tartása?
  3. Hogyan intézzem a garanciát?
  4. Mennyi a garanciaidő?
  5. Mi történik a szervizben „felejtett”, át nem vett termékekkel?
  6. Futárral történő szállítás esetén, miként adjam fel a hibás terméket?
  7. 3 napon belüli vásárlásnál hogyan működik a garancia?
  8. Mik a Garancia érvényesítésének feltételei?
  9. Mik a garancia alól kizáró okok?
  10. Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a garanciamatricával?
  11. Mely hibák nem garanciális jellegűek?
  12. Visszavásárlás lehetőségei

 

 

 

1. Hol van a központi szerviz?

A Lumino-Tech Kft. által gyártott, illetve az általunk képviselt gyártók termékeinek ügyintézése központi telephelyünkön történik az alábbi címen: 1037 Budapest, Bécsi út 267.

 

2. Mi a központi szerviz nyitva tartása?

Központi szervizünk hétfőtől-csütörtökig 8-17 óráig, pénteken 8-14 óráig tart nyitva.

 

3. Hogyan intézzem a garanciát?

  • Ha a termékhez külön garancialevelet biztosítottunk, akkor a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy az azon feltüntetett szervizek valamelyikével vegye fel a kapcsolatot.
  • Ha a termékhez külön garancialevelet nem kapott, akkor a LUMINO-TECH KFT. által kiállított garancialevéllel és a hibás termékkel a központi szervizünkbe szíveskedjék befáradni!
  • Csak helyszínen javítható meghibásodás bejelentése az alábbi űrlapot kitöltve (és e-mailben eljuttatva) is történhet; <<< GARANCIÁLIS HIBA BEJELENTÉSE >>>

 

4. Mennyi a garanciaidő?

A garanciaidőt minden gyártó valamennyi termékének esetében a számlán feltüntetjük.

 

5. Mi történik a szervizben „felejtett”, át nem vett termékekkel?

  • A 2 hónapnál régebb óta nálunk felejtett (át nem vett) termékekre tárolási díjat számítunk fel.
  • Fél év elteltével, a nálunk hagyott termék a Lumino-Tech Kft. tulajdonát képezi.

 

6. Futárral történő szállítás esetén, miként adjam fel a hibás terméket?

A terméket kérjük minden tartozékával együtt biztonságosan becsomagolni, a garancialevelet - másolat is elegendő - a hibaleírást és a mellékelt tartozékokról egy listát a csomagban mellékelni. A félreértések elkerülése végett a hibát kérjük részletesen leírni. A szállítási költségek minden esetben Önt terhelik.

 

7. Három napon belüli vásárlásnál hogyan működik a garancia?

  • A vásárlástól számított 3 munkanapon belül meghibásodott terméket cseréljük, vagy ha cserélni nem tudjuk, visszafizetjük az árát. (Amennyiben a hibáról munkatársaink a helyszínen meg tudnak győződni.)
  • Ha a hiba nem egyértelmű, akkor fenntartjuk a jogot magunknak a termék bevizsgálására.
  • Hibátlan terméket nem törvényi kötelességünk visszavásárolni!

 

8. Mik a Garancia érvényesítésének feltételei?

  • Garanciális javításra terméket csak eredeti kiegészítő tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők) veszünk át.
  • Garancialevél (másolat is megfelelő).
  • Garanciális záró címke esetén, annak megléte, sérülésmentes állapota.

 

9. Mik a garancia alól kizáró okok?

  • A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés.
  • Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
  • Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túl áram)
  • Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
  • Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.
  • Hiányzó vagy sérült garanciális zárócikke.

 

10. Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a garanciamatricával?

A garancia a csomagolás nélkül is érvényes, garanciális igényét a garancialevéllel érvényesítheti.

 

11. Mely hibák nem garanciális jellegűek?

  • Kompatibilitási problémák. (A vásárló környezetében nem, de más helyszínen működő, egyébként hibátlan alkatrész.)
  • Bárminemű szoftveres probléma (felhasználó általi hibás telepítésből fakadó hibák.)
  • Természetes elhasználódás.

 

12. Visszavásárlás lehetőségei

12.1. Három napon belüli vásárlás esetén:

  • Hibátlan árucikket nem törvényi kötelességünk visszavásárolni.
  • Egyedi elbírálás alapján azonban van lehetőség a termék árának levásárlására. Ennek alapfeltétele a csomagolás eredeti, sérülésmentes állapota.
  • Hibás terméket csak akkor vásárolunk vissza, ha nem tudjuk cserélni.

12.2. Három napnál régebbi vásárlás esetén:

  • Hibátlan terméket nem vásárolunk vissza.
  • Ha a hibás terméket javítani vagy cserélni nem tudjuk, akkor a teljes vételárat visszafizetjük. Cserének minősül a hibás termékkel azonos, vagy jobb műszaki paraméterekkel bíró berendezés.
  • Ha a hibás termék helyett más típust szeretne, akkor egyedi elbírálás alapján lehetőség van a hibás termék értékcsökkenéssel történő beszámítására.