Kereskedelem
GARANCIÁLIS ÜGYINTÉZÉSSEL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK
Garanciával kapcsolatos kérdések és válaszok:
- Hol van a központi szerviz?
- Mi a központi szerviz nyitva tartása?
- Hogyan intézzem a garanciát?
- Mennyi a garanciaidő?
- Mi történik a szervizben „felejtett”, át nem vett termékekkel?
- Futárral történő szállítás esetén, miként adjam fel a hibás terméket?
- 3 napon belüli vásárlásnál hogyan működik a garancia?
- Mik a Garancia érvényesítésének feltételei?
- Mik a garancia alól kizáró okok?
- Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a garanciamatricával?
- Mely hibák nem garanciális jellegűek?
- Visszavásárlás lehetőségei
1. Hol van a központi szerviz?
A Lumino-Tech Kft. által gyártott, illetve az általunk képviselt gyártók termékeinek ügyintézése központi telephelyünkön történik az alábbi címen: 1037 Budapest, Bécsi út 267.
2. Mi a központi szerviz nyitva tartása?
Központi szervizünk hétfőtől-csütörtökig 8-17 óráig, pénteken 8-14 óráig tart nyitva.
3. Hogyan intézzem a garanciát?
- Ha a termékhez külön garancialevelet biztosítottunk, akkor a gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, hogy az azon feltüntetett szervizek valamelyikével vegye fel a kapcsolatot.
- Ha a termékhez külön garancialevelet nem kapott, akkor a LUMINO-TECH KFT. által kiállított garancialevéllel és a hibás termékkel a központi szervizünkbe szíveskedjék befáradni!
- Csak helyszínen javítható meghibásodás bejelentése az alábbi űrlapot kitöltve (és e-mailben eljuttatva) is történhet; <<< GARANCIÁLIS HIBA BEJELENTÉSE >>>
4. Mennyi a garanciaidő?
A garanciaidőt minden gyártó valamennyi termékének esetében a számlán feltüntetjük.
5. Mi történik a szervizben „felejtett”, át nem vett termékekkel?
- A 2 hónapnál régebb óta nálunk felejtett (át nem vett) termékekre tárolási díjat számítunk fel.
- Fél év elteltével, a nálunk hagyott termék a Lumino-Tech Kft. tulajdonát képezi.
6. Futárral történő szállítás esetén, miként adjam fel a hibás terméket?
A terméket kérjük minden tartozékával együtt biztonságosan becsomagolni, a garancialevelet - másolat is elegendő - a hibaleírást és a mellékelt tartozékokról egy listát a csomagban mellékelni. A félreértések elkerülése végett a hibát kérjük részletesen leírni. A szállítási költségek minden esetben Önt terhelik.
7. Három napon belüli vásárlásnál hogyan működik a garancia?
- A vásárlástól számított 3 munkanapon belül meghibásodott terméket cseréljük, vagy ha cserélni nem tudjuk, visszafizetjük az árát. (Amennyiben a hibáról munkatársaink a helyszínen meg tudnak győződni.)
- Ha a hiba nem egyértelmű, akkor fenntartjuk a jogot magunknak a termék bevizsgálására.
- Hibátlan terméket nem törvényi kötelességünk visszavásárolni!
8. Mik a Garancia érvényesítésének feltételei?
- Garanciális javításra terméket csak eredeti kiegészítő tartozékaival (leírás, kábelek, egyedi kiegészítők) veszünk át.
- Garancialevél (másolat is megfelelő).
- Garanciális záró címke esetén, annak megléte, sérülésmentes állapota.
9. Mik a garancia alól kizáró okok?
- A terméken égés, törés, repedés vagy egyéb fizikai-, látható sérülés.
- Nem rendeltetésszerű használat. Nem rendeltetésszerű használatnak minősül a termék gyári beállításait meghaladó teljesítményen történő használat, a termék leírásában megadott paramétereket meghaladó mechanikai / elektromos terhelés, illetve egyéb nem a célnak való felhasználás.
- Helytelen tárolás, elemi kár okozta meghibásodás. (pl. villám, túl áram)
- Amennyiben a terméken végzett javítási / szerelési munkálatokat nem az azokat elvégezni jogosult, megfelelő jogosítványokkal, szakképzetséggel nem rendelkező harmadik személy, vagy a vásárló végzi és a hiba ennek következtében keletkezett.
- Szállítás vagy üzemeltetés közben külső események hatására bekövetkező meghibásodás.
- Hiányzó vagy sérült garanciális zárócikke.
10. Mi a teendő, ha elveszett a csomagolás, rajta a garanciamatricával?
A garancia a csomagolás nélkül is érvényes, garanciális igényét a garancialevéllel érvényesítheti.
11. Mely hibák nem garanciális jellegűek?
- Kompatibilitási problémák. (A vásárló környezetében nem, de más helyszínen működő, egyébként hibátlan alkatrész.)
- Bárminemű szoftveres probléma (felhasználó általi hibás telepítésből fakadó hibák.)
- Természetes elhasználódás.
12. Visszavásárlás lehetőségei
12.1. Három napon belüli vásárlás esetén:
- Hibátlan árucikket nem törvényi kötelességünk visszavásárolni.
- Egyedi elbírálás alapján azonban van lehetőség a termék árának levásárlására. Ennek alapfeltétele a csomagolás eredeti, sérülésmentes állapota.
- Hibás terméket csak akkor vásárolunk vissza, ha nem tudjuk cserélni.
12.2. Három napnál régebbi vásárlás esetén:
- Hibátlan terméket nem vásárolunk vissza.
- Ha a hibás terméket javítani vagy cserélni nem tudjuk, akkor a teljes vételárat visszafizetjük. Cserének minősül a hibás termékkel azonos, vagy jobb műszaki paraméterekkel bíró berendezés.
- Ha a hibás termék helyett más típust szeretne, akkor egyedi elbírálás alapján lehetőség van a hibás termék értékcsökkenéssel történő beszámítására.